czwartek, 26 września 2013

Babeczka truskawkowa: Najlepsze 10 dowcipów :)

Hej!
Wiem, że lubicie się śmiać, więc to dla was parę dowcipów, dla poprawy humoru

1.
- Co robi Polski kibic, gdy Polska zdobędzie mistrzostwa świata?
- Wyłącza konsolę i idzie spać.
2. 
- Co to jest - małe, białe i pożera kamienie?
- Mały, biały, pożeracz kamieni.

3. 
- Dlaczego siatkarze wolą pić wodę gazowaną?
- Bo się po niej lepiej odbija.

4. 
Teściowa rozmawia z zięciem:
- Skoro tak mnie nie nawiedzisz, to dlaczego masz moje zdjęcie na kominku?
- Żeby dzieci nie zbliżały się do ognia.

5.
Przechodzi dwóch facetów obok Sejmu i słyszą jak wszyscy krzyczą:
- Sto lat! Sto lat!
Jeden do drugiego:
- Ktoś tam chyba ma urodziny.
- Nie. Wiek emerytalny ustalają.


6. 
Rozmawiają dwa pączki:
- Wiesz co? Złożyłem dokumenty na studia.
- I co przyjęli cię?
- Co ty głupi pączka? 

7. 
Dlaczego Bóg stworzył  pierwsze mężczyznę, a potem kobietę?
Bo zaczął od zera.

8.
Pyta się blondynka blondynki:
- Gdzie leży Krym?
Na to odpowiada jej druga:
- Na półce.:)

9.
- Dlaczego blondynki nie jedzą bułki tartej?
- Bo nie wiedzą jak ja posmarować masłem.

10.
Mówi blondynka do brunetki:
- Zobacz Asia, urządziłam sobie pokój według własnej głowy.
- Tak, to dlatego jest taki pusty. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz